Met dank aan dvx voor hun iframe berekening te kunnen gebruiken.
Stage 1: Chiptuning is een optimalisatie van het motormanagement systeem waarbij de techniek van de auto nog helemaal standaard is. U kiest voor deze methode als u een betrouwbare en veilige vermogenstoename wilt. Tevens is deze methode ook geschikt voor uw auto als u meer, maar niet het maximale uit uw motor wilt halen. Deze tuning methode is ook één van de meest gekozen stages.
Stage 2: Deze manier van tuning is gelijk aan stage 1 tuning alleen wordt dit toegepast bij auto’s met mechanische upgrade onderdelen zoals een downpipe en intake vaak ook het volledige inlaat systeem met een grote turbo inlaat pijp. Bij bepaalde wagens is ook een beter intercooler van toepassing. Deze tuning duurt langer en kan meestal niet op gewacht worden. Overleg altijd met ons welke aanpassingen er gedaan worden en hoe de auto aangeleverd wordt.
Stage 3: Bij deze stage gaan we vol uit en bespreken wij samen met de klant wat er juist moet gebeuren met de wagen.
Deze stage word ontwikkeld voor maximale performance/vermogen uit de wagen te kunnen halen.
Vaak word de Air intake, Boostpipe, Grotere turbo inlaat pijp, HPFP, LPFP, Intercooler ,Manueel: Versterkte koppeling, Turbo Upgrade, Versterkte divertor valve, Volledige uitlaat. aangepast.
VAG PACK staat uw pakket er niet tussen? dan kan u altijd contact met ons opnemen
BMW PACK staat uw pakket er niet tussen? Dan kan u altijd contact met ons op nemen.
FORD PACK staat uw pakket er niet tussen? Dan kan u altijd contact met ons op nemen.
- Home
- Offerte aanvragen voor mijn wagen
- Uitlaat op maat
- Chiptuning
- VAG tuning pack
- Performance pack and stage chiptuning
- Bypass klep systeem of cut-out
- Milltek uitlaat / Milltek verdeler Limburg
- Sportuitlaat met attest
- Downpipe
- Air intake & boost pipes
- Maxton je wagen
- Remklauwen lakken
- Car detailing
- Onze webshop
- Algemene voorwaarden