Algemene en belangrijke voorwaarden 

  1. Voor de veiligheid te garanderen, kan de klant  niet in de werkruimten aanwezig zijn tijdens de werken.
  2. Bij het binnen brengen van de wagen, moet de wagen in goede staat zijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook. dit geld ook voor de onderdelen van de wagen motorisch en andere mechanische onderdelen.  

  3. Men kan ons niet verantwoordelijk stellen voor verdwenen goederen. De klant moet de wagen opgeruimd binnen brengen, en is zelf verantwoordelijk voor achtergelaten materialen.
  4. Bij het betalen van de factuur, is de klant akkoord gegaan met de uitvoeringen van onze diensten.

    1. De klant is altijd zelf verantwoordelijk  voor de gevraagde diensten die door hem/haar of door ons zijn voorgesteld. Dit omdat de klant altijd goedkeuring geeft voor de aanpassingen. 
  5. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die langer achter blijven dan afgesproken, omdat wij hier geen vat op hebben. 
  6. uitlaat,downpipes,onderdelen zonder papieren zijn niet toegestaan op de openbare weg, en zijn enkel voor race gebruik
  7. Downpipes of leeggehaalde roetfilters zijn niet toegestaan op de openbare weg, en zijn enkel bruikbaar voor race gebruik. 
  8. Klant is zelf verantwoordelijk voor een roetfilter voor zijn wagen als de originelen word  leeg gehaald. 
  9. uitlaat systemen zonder filters zijn schadelijk voor uw gezondheid

10. Onze chiptuning aanpassingen stage 1,2,3 zijn allemaal getest en correct afgesteld, Wij hebben natuurlijk geen vat op het rijgedrag van u als klant, en hoe u met de wagen en motor omgaat wij zijn niet verantwoordelijk voor welke schaden dan ook. Dit geld voor alle onderdelen die zich bevinden aan uw wagen. 

11. bij het betalen van de factuur is de klant akkoord gegaan met de uitvoeringen en de gevraagde diensten 

12. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevraagde uitvoeringswerken van de klant. 

Niet na komen van de afspraak & facturen

1. Bij het niet nakomen van de afspraak zal een vergoeding van minimaal 80,00€ worden vergoed. 

2. Bij het niet nakomen van de afgesproken datum zal een vergoeding van minimaal 80,00€ worden  vergoed.  

3.Bij het niet betalen van onze factuur na de vervaldatum zal er een vergoeding moeten worden betaald (zie factuur voorwaarden )

4. Bij het annuleren van een afspraak bent u verplicht 7 dagen  ervoor dit te melden, enkel bij onvoorziene omstandigheden  kan een afspraak zonder kosten worden omboekt. 

De klant dient ons een wettelijk bewijs te kunnen voorleggen van het voorval (enkel als er geen voorshot betaald is) . 

Het niet nakomen van het door hem of haar goedgekeurde geplande afspraak zal een vergoeding van minimaal 80€ worden vergoed.  

5. Onze algemene voorwaarden geld voor alle afspraken die gemaakt zijn over welk platform dan ook.